Nejezdi rychleji, než tvůj anděl strážný umí létat.

Únor 2013

Kawasaki Ninja

24. února 2013 v 0:17 | Cerolline |  Značky
Počátek produkce motocyklů se datuje jako u ostatních japonských značek do období krátce po druhé světové válce, tedy na konec čtyřicátých let dvacátého století. Narozdí1 od konkurence se Kawasaki nikdy nesnažila ovládnout trh s maloobjemovými spotřebními motocykly a soustředila se především na velké sportovní stroje.
Opravdový boom značky přišel až o několik let později, když v roce 1969 ohromil svět závodní tříválcový dvoudobý motocykl Kawasaki, který vyhrál mistrovství světa a etabloval tak značku jako výrobce vysoce výkonných strojů.
S příchodem módy (a nutnosti) čtyřdobých motorů začala v sedmdesátých letech slavná historie velkoobjemových čtyřválců Kawasaki reprezentovaných věhlasnými modely Zl nebo Z1300i, jež patřily k nejsilnějším motocyklům světa. Také na závodních okruzích přálo štěstí stále více japonským strojům, Kawasaki nevyjímaje. A tak v GP kralovaly dvoudobé stroje, jako byla například Kawasaki KR 250, která v letech 1978 až 1982 nenašla přemožitele. V čerstvě vznikajících závodech výhradně čtyřdobých motocyklů získávaly nejeden vavřín sportovní deriváty sériových čtyřválců. Toto historické dědictví doprovází značku Kawasaki, jejíž válečnou barvou se stala zelená, dodnes, neboť synonymem jejího jména jsou slavné superbiky řady ZXR. Ostatně, titul nejsilnějšího sériově vyráběného motocyklu patří Kawasaki i dnes. Po někdejších slavných "Z" a nedávné ZZ-R 1100 je to dnes ZX 12-R Ninja.

Ta černá je prostě skvostná ♥


Nejtypičtější barvou je však zelená


Jsou k vidění i jiné barvy

http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/21639/normal_kawasaki_ninja_ZX10R.jpg

Historie zatracena..

24. února 2013 v 0:15 | Cerolline |  Z mého deníku
Jen informačka o tom, že stále žiju.. Jde o to, že jsem měla téměř úplně hotový (úžasný) článek o historii motorek - jaká byla úplně první, kdo ji sestrojil, apod. Samozřejmě jsem to neměla uložené, jelikož jsem si zapoměla dát automatické ukládání. Na něco jsem špatně klikla a celá hodinová práce byla pryč. Myslím, že chápete mé rozhořčení a nechuť psát cokoliv na blog. Ale jelikož se o tenhle blog z jednoho prostého důvodu musím starat (a starám se o něj ráda, když mě nenaštve), měla bych se brzo sebrat a další hodinu bádat nad článkem (a uložit si ho!!). Ovšem to byl článek jen k historii těchto úžasných dopravních prostředků. Neznamená to, že se nedočkáte jiných článků :)

Můj nový mazlík + foto

2. února 2013 v 13:01 | Cerolline |  Naši mazlíci
Jeden večer jsem se takhle bavila s rodičema, když tam zazněla slova "moje motorka". Samozřejmě jsem se slov hned chytila a navrhla, že by mi mohli koupit nějakou tu začátečnickou (např. Simsona) na narozeniny.
Díky nějakému mému kouzelnému vlivu mi v garáži stojí Jawa mosquito 50 a to už teď v lednu.
Je daleko hezčí než Simson. Daleko hezčí než kterákoliv motorka, kterou jsem si představovala jako svůj první dopravní prostředek. Už bych ji ráda odtáhla pryč na vyhřátý asfalt, kde by se krásně leskla na slunci. Jenže je sníh a žádný vyhřátý asfalt není! Takže si počkám na jaro a potom vás budu průběžně informovat, pokolikáté jsem si zlomila tu klíční kost, nebo odřela všechny lokty a kolena..
Ne, doopravdy doufám, že na žádné lámání nedojde. Tomu odření se pravděpodobně nevyhnu, ale doufám, že motorka ano. Uvidíme, jak mi to půjde, zatím se učím dopravní značky a budu se seznamovat s motorem atd.
Prozatím vám přináším nějaké ty fotky..