Nejezdi rychleji, než tvůj anděl strážný umí létat.

Duben 2013

Největší motorka světa

25. dubna 2013 v 9:15 | Cerolline |  Zajímavosti
největší motorka světa Dream Big

Tohle monstrum sestrojil Američan Greg Dunham, nadšený motorkář, který si usmyslel, že na svět přivede největší bike vůbec. V roce 2002 se rozhodl, že postaví Dream Big a pustil se za pomoci kamarádů do práce. Monstermotorku stavěl tři roky a stálo ho to celkem asi 300 tisíc dolarů (za to by měl pořádný barák nebo supersportovní auto). Nicméně stálo to za to a v roce 2005 dostal certifikát, že je jeho výtvor zapsán do Guinessovy knihy rekordů jako největší jezdící a řiditelná motorka na světě.

největší motorka světa - 3

Tenhle 3,4 m na výšku měřící stroj má na délku 6,2 metru a váží skoro 3 tuny. Pohání jej osmiválec o objemu 8,2 l a výkonu 500 koní. Aby udržel stabilitu, má u zadního kola nainstalovanou soustavu pomocných koleček. Jezdec sedí v prostoru, kde mají běžné motorky nádrž, přičemž má výhled jako z náklaďáku.

Téma: Monstra a zvířata

25. dubna 2013 v 8:51 | Cerolline |  Fotky&Obrázky
Není toho moc, protože jsem víc nesehnala. Každopádně mám v plánu (nejspíš o víkendu) nafotit naši hondu. Byli jsme se v neděli projet a bylo to super zase cítit vítr, který vám jemně profukuje pod bundou a sledovat krásnou krajinu, zatímco to rozpálíte na 200km/h. No dobře, krajina je potom sice velmi rozmazaná, ale když jste zrovna v euforii při vysoké rychlosti, je vám to jedno, protože dokážete vnímat jenom ten úžasný pocit ;)

Jarní nadílka

11. dubna 2013 v 15:38 | Cerolline |  Z mého deníku
Tak se nám trochu oteplilo, ale pořád to není ono. Včera příroda trochu ožila svěžím deštěm a upřímně, já za něho byla ráda, jelikož NESNĚŽILO, nýbrž pršelo!
Ale nejhezčí počasí bylo zatím v pondělí. To jsem přijela domů ze cvičení a kámoška mé unavené nohy domordovala ještě tří hodinovou procházkou :D Tak dobře no, trochu jsem se protáhla, byli jsme na přehradě, jenom v kalhotách, triku a rozeplé podzimní bundě a slunko svítilo, bylo to úžasný. Na cestě byly snad už poslední kousky sněhu, které jsme házely do vody a zabavily se tak na půl hoďky tím, která z nás dohodí dál koulí sněhu do vody :D
A já vzpomínala, vzpomínala na ten skvělý vítr, který kolem vás sviští, když jedete na motorce 200 kilometrů za hodinu..
Jezdíme s naší Hondou (kterou jsem neřídila, přísahám :D), jela jsem na ní s bráchou i po zadním kole a je to dost drsné.
A samozřejmě se těším, až vytáhnu tu svoji Jawu, i když je to takové větší kolo na benzín :D Ale je prostě moje..

Taky se už nemůžete dočkat jara? Já ho přivítám s otevřenou náručí, i když v červenci budu jako každý správný čech zase nadávat na teplotní rekordy :D

Téma: Tetovací mánie - Mix

10. dubna 2013 v 12:00 | Cerolline |  Fotky&Obrázky
Mám tu další tetování a některá jsou opravdu krásná, např. tady to dole :)
Dále pod obrázky máte útržek ze článku o trochu jiném druhu tetování..

Vtipy o motorkách - 2. část

7. dubna 2013 v 18:50 | Cerolline |  Pro pobavení
Snad se bude líbit..

V nemocnici leží tři motorkáři. Doktor se jich ptá: "Proč jste takový zlámaný?"
Ten, co měl Hondu, říká: "Jel jsem 150-kou a narazil jsem do stromu."
Ten, co měl Yamahu, říká: "Jel jsem 180-kou a narazil jsem do stromu."
A ten, co měl Babetu, říká: "Jel jsem 40-kou naplno a když mě předjela Honda a Yamaha, myslel jsem si, že stojím, a tak jsem sesednul."

Nejrychlejší motorka světa

6. dubna 2013 v 18:50 | Cerolline |  Zajímavosti
Tohle se už snad nemůže ani považovat za motorku! Ale dobře no, má to dvě kola :D

Světový rychlostí rekord drží od 25. září 2010 speciální motocykl Ack Attack, jehož hodnota činí 605.697 km/h. Při rekordní jízdě na vyschlém Bonnevillském jezeře stroj vlastněný Mikem Akatiffem řídil Rocky Robinson.
Jízdě však předcházely potíže technického rázu se zadním kolem, takže tým musel použít kolo z dřívějšího prototypu, na to ještě naplno nefungovala převodovka. Robinson však ustavil rekord i bez pátého a šestého převodového stupně, které mu během rekordní jízdy nešly zařadit.
Ack Attack je speciálně vyrobená motorka, kterou pohánějí dva motory Suzuki používané v typu Hayabusa o celkovém objemu 2,6 l.